PROJECTEN OUD

Hieronder vindt u hier meer informatie over de verschillende projecten waar wij bij betrokken zijn geweest:

Sarens – 

Opdrachtgever: Steel Constructors B.V.

Plaats: Alphen aan de Rijn

Jaar: 2010

Omschrijving:

Twee stuks container overslag kranen van de Fa. van Uden welke 2 jaar geleden zijn gedemonteerd en vervoerd naar de Botlek. Weer terugplaatsen na totale revisie op de nieuwe kade. De kranen hebben een lengte van 150 meter, een hoogte van 28 meter en een eigen gewicht van 250 ton. In de rijroute van de wagens zijn totaal 3600 m2

Hogeweide Brug Utrecht – 

Opdrachtgever: CFE Nederland

Plaats: Utrecht

Jaar: 2008

Omschrijving:

Transport van de Hogeweide Brug (Gele Brug) vanaf de bouwlocatie aan de oude Vleutenseweg naar zijn huidige locatie. De brug met een lengte van 165 meter werd vanaf de kade op twee pantons gereden. In totaal werd 6000 m2 rijplaten en 60 draglineschotten aangevoerd.Gedurende het transport is er 4000 m2 rijplaten verplaatst.

Verplaatsing jeugdsociëteit – 

Opdrachtgever: Mammoet Ned. B.V.

Plaats: Berkel en Roderijs

Jaar: 2006

Omschrijving:

Verplaatsing jeugd sociëteit in Berkel en Roderijs; gewicht van het gebouw 660 ton (30 x 24 m) Trajectafstand: ca. 500 meter, waarin 4 bochten zaten en een draaipunt waar het gebouw 180 graden gedraaid moest worden. Totaal aangevoerd ca. 450 ton rijplaten van 14 mm dikte en 96 schotten van 6 meter lengte.

Weltjugendtag – 

Opdrachtgever: EVE / EPS

Plaats: Marienveld, Koln

Jaar: 2005

Omschrijving:

De voorbereiding en aanleg van de pausheuvel voor de De Weltjugendtag op een akkerland van 260 ha, duurde circa twee jaar. Het hoogtepunt was een mis van Paus Benedict XVI waarbij in totaal 1,4 miljoen bezoekrs aanwezig waren. In totaal werd 35.000 m2 rijplaten aangevoerd en uitgel3egd op folie ten behoeve van de fourage. (149 vrachten)

Herema Fabrication – 

Opdrachtgever: KWS (Herema)

Plaats: Zwijndrecht

Jaar: 2004

Omschrijving:

Roll-on van twee booreiland units vanaf de bouwlocatie naar de pontons. De units met een breedte van 55 meter en een lengte van 126 meter moesten met minimale doorbuiging verplaatst worden. In totaal werd 19.900 m2 aan rijplaten uitgelegd met een dikte van 14 mm. De rijplaten werden in twee nachten aangevoerd met 8 vrachtwagens. Overdag werden ze uitgelegd met behulp van shovels en kraanauto’s.

Scroll to top